

Trudno sobie dziś wyobrazić lodówki bez magnesów. Przywozimy je z miejsc, do których podróżowaliśmy, bo przypominają nam miłe chwile. Również przypominaniu służą magnesy reklamowe – dzięki nim Twoja firma będzie zawsze widoczna dla Twoich klientów. W tym wpisie opowiadamy o tym, jak w TMT Creative Group dbamy o to, by w naszych pracowniach powstawały niebanalne modele magnesów płaskich oraz uatrakcyjnionych notesami.
Podstawy: co może się znaleźć na magnesie na lodówkę
By magnes na lodówkę stał się nośnikiem treści reklamowych, powinny być na nim umieszczone kompozycje następujących elementów:
- logo, logotyp firmy lub jej nazwa,
- hasło reklamowe firmy,
- dane kontaktowe.
Takie gadżety reklamowe sprawdzają się w czasie działań marketingowych – na konferencjach, targach czy innych firmowych eventach. Powodzeniem cieszą się magnesy z notesami, które nie tylko przypominają o firmie, której logo się na nich znajduje, ale także praktycznie służą w domowych sprawach.
Jednak magnesy mogą mieć także jak najbardziej prywatny charakter – zgodnie z preferencjami naszych Klientów możemy umieścić na nich dowolne grafiki – rodzinne, szkolne. Takie z kolei magnesy wybierane są na przykład na szkolne uroczystości, wymagające upamiętnienia – choćby na zakończenie danego etapu edukacji.
Wariacje: jak indywidualizujemy magnesy na lodówkę
By zrealizować projekty naszych Klientów, proponujemy im wybór:
- • rozmiaru magnesu – minimalny rozmiar magnesu, który możemy zadrukować to 3,5×3,5 cm; z naszego doświadczenia wynika, że optymalna wielkość tego typu gadżetów reklamowych to 9,5×5,5 cm (pozwala na kreatywne rozmieszczenie treści przy zachowaniu czytelności formy), przy czym opcją ekonomiczną są modele o wielkości 5×5 cm,
- kształtu magnesu – standardowym kształtem magnesu jest klasyczny prostokąt lub prostokąt z zaokrąglonymi rogami, ale na życzenie możemy wykonać magnes o kształcie dopasowanym do grafiki: okrągły, eliptyczny, kwadratowy czy nawet nietypowy, jak serce czy motyl.
Oczywiście dokładamy wszelkich starań, by te parametry możliwie zbliżyć do projektu, który najbardziej odpowiada naszemu Klientowi.
Poznaj 4 warstwy magnesu
Produkcja płaskiego magnesu, który znajdzie się na lodówce, odbywa się czteroetapowo. Można powiedzieć, że w praktyce magnes składa się też z czterech elementów:
- podstawową warstwą jest mata gumowo-magnetyczna, dzięki której całość będzie się trzymała powierzchni lodówki,
- druga warstwa to papier – standardowo wybieramy śnieżną biel papieru kredowego 250 g, na której doskonale odwzorowują się odcienie z palety kolorów,
- trzecią warstwą jest nadruk – nanosimy go za pomocą nowoczesnych drukarek, co daje nam możliwość wykonania nadruków pełnokolorowych w technologii cyfrowej lub offsetowej,
- czwartą warstwą jest laminat – jest to specjalistyczna folia, która zabezpiecza wykonany na papierze nadruk przed wpływem promieniowania UV, zadrapaniami czy zachlapaniem; do wyboru mamy laminat błyszczący lub matowy.
Tak wykonane magnesy płaskie lub zawierające notesy są trwałe i przez długi czas przypominają swoim właścicielom o Twojej firmie – to naprawdę sprytna reklama.
*
W innym miejscu na naszym firmowym blogu przeczytasz o innych gadżetach reklamowych, które mogą występować w parze z magnesami wyposażonymi w notes – przeczytaj, Jak wykorzystać długopisy w celach marketingowych.