

Torby z nadrukami zyskują coraz większą popularność jako gadżety reklamowe, których rolą
jest budowanie przywiązania do marki, a także tworzenia jej pozytywnego wizerunku – służy temu wykorzystanie ekologicznych, a więc przyjaznych środowisku materiałów, jak papier. W tym wpisie na naszym firmowym blogu opowiadamy o tworzeniu toreb z nadrukami, które trafiają później do Twoich klientów.
Etap wstępny
W tym momencie należy określić budżet, co pozwoli na oszacowanie wstępnego nakładu – od tego będzie zależało później, na jaki materiał, rodzaj druku czy ewentualne uszlachetnienia możemy sobie pozwolić.
Etap 1: wybór torby do nadruku
Zanim zaczniemy jakiekolwiek działania, wybierasz torbę, na której wykonamy projekt – chodzi o wielkość, rodzaj rączek i materiał, z którego torba jest wykonana.
W przypadku modeli papierowych do wyboru mamy:
- standardowo: kraft biały w wersji powlekanej, kredowej matowej lub błyszczącej,
- ekologicznie: kraft szary lub papier wykonany z makulatury.
Natomiast w przypadku toreb materiałowych, wybierasz spośród modeli wykonanych z: - bawełny,
- lnu,
- poliestru.
Wszystkie wersje dostępne są w klasycznym kolorze białym lub ecru, ale nasi Klienci wybierają także wersje kolorystyczne, najczęściej związane z barwami, które widnieją na logo.
Etap 2: projektowanie nadruku na torbę
Możesz przyjść do nas z gotowym projektem, ale możesz też skorzystać z pomocy naszych grafików, którzy dołożą wszelkich starań, by najwierniej odwzorować Twoją wizję lub zaprezentują Ci własny pomysł. Należy pamiętać o tym, że torba, która ma być nośnikiem treści reklamowych, powinna mieć nadrukowany któryś z poniższych elementów lub wybraną ich kombinację:
- logo, logotyp,
- nazwa firmy,
- hasło reklamowe,
- dane kontaktowe, teleadresowe, adres strony internetowej.
Na tym etapie wybierasz kolorystykę i sposób nadruku. Dopracowujemy wszystkie szczegóły, często obywa się to w wygodny dla obu stron sposób – drogą mailową. Powstaje wycena. Kiedy projekt zyska Twoją akceptację, trafia do druku.
Etap 3: wykonanie nadruku na torbie
Sposób naniesienia nadruku na torbę zależy przede wszystkim od nakładu. W praktyce wygląda to tak:
- przy dużych nakładach zalecana jest metoda fleksograficzna, która pozwala na zadrukowanie całej powierzchni torby,
- przy średniej wielkości zamówieniach proponujemy metodę offsetową – dzięki niej druk może być uszlachetniony laminatem z matową bądź błyszczącą folią, lakierem offsetowym, złoceniem wykonywanym na gorąco czy lakierem UV nanoszonym na laminat matowy; w tej wersji druk może też być wypukły,
- przy najmniejszych zamówieniach sprawdza się metoda sitodruku – wykorzystujemy wtedy szablon i przetłaczamy farbę przez matrycę.
W TMT Creative Group pracujemy na najwyższej klasy sprzęcie drukarskim, dzięki czemu gwarantujemy naszym Klientom doskonałą jakość wydruków, ich trwałość i wysoką estetykę wykonania.
Etap końcowy: prezentacja
W końcu nakład toreb z firmowymi nadrukami trafia do naszego Klienta, a później do jego klientów. Zawsze cieszy nas, kiedy widzimy na ulicach torby wykonane w naszych pracowniach – wtedy wiemy, że świetnie pełnią swoją rolę.
*
W poprzednim wpisie opowiadaliśmy o tajnikach naszej pracy związanej z przygotowaniem innych materiałów reklamowych – zobacz, Jak powstają magnesy na lodówkę.