

Długopisy wykorzystywane są często jako gadżety reklamowe – wszyscy chyba mieliśmy do czynienia z takimi upominkami od różnego typu firm oraz instytucji. W tym wpisie przyjrzymy się, co spowodowało, że takie drobne przedmioty zyskały tak dużą nośność marketingową.
Długopis – w małej formie spory potencjał
Wystarczy, by na długopisie znalazło się logo lub hasło firmowe, aby stał się on formą promocji marki. O tym, że materiały do pisania są tak chętnie wybierane jako nośniki treści reklamowych zdecydowało to, że są one:
- poręczne – zawsze znajdzie się dla nich miejsce w teczce czy damskiej torebce, a nawet w samochodowym schowku,
- praktyczne – nawet w zdigitalizowanej erze trudno obejść się bez podstawowych przyborów do pisania,
- ekonomiczne – produkt marketingowy w postaci długopisu jest atrakcyjnym finansowo rozwiązaniem, kiedy szukamy ciekawych form promocji marki.
Długopisy są nam potrzebne w różnych okolicznościach, służą też na ogół przez dłuższy czas, co sprawia, że treści związane z naszą firmą nieustannie są przypominane użytkownikowi takiego przyboru do pisania.
Należy zaznaczyć, że upominki w postaci długopisów z firmowym logo sprawdzają się w różnych okolicznościach: w czasie spotkań z klientami, na targach, na konferencjach. Z pewnością też przydadzą się naszym pracownikom w czasie prac biurowych.
Jaki powinien być długopis do nadruku
Z praktycznego punktu widzenia, warto zwrócić uwagę na to, by powierzchnia przeznaczona na zadrukowanie była wystarczająca – tak, by logo lub hasło reklamowe nie było zbyt małe, ponieważ wtedy stanie się niewidoczne, a więc przestanie pełnić swoją funkcję.
Jakie długopisy masz do wyboru
W pracowniach TMT Creative Group wykorzystujemy rozmaite typy długopisów zgodnie z preferencjami naszych Klientów. Różnorodność technologii nadruku i zaawansowane możliwości techniczne naszego sprzętu sprawiają, że możemy każdy długopis przygotować tak, by spełniał funkcje zgodne z założeniami kampanii reklamowej.
Nasi Klienci najczęściej wybierają:
- długopisy plastikowe – odznaczają się wielością kształtów i kolorów, które z łatwością dopasują się do kolorystyki logotypu firmy. Niewysoka cena sprawia, że umożliwiają racjonalizowanie budżetu reklamowego, nawet wtedy, kiedy chcemy wykorzystać je w masowej reklamie;
- długopisy metalowe – są trwałe i zróżnicowane pod względem estetycznym, można je kolorystycznie dopasować do barw firmowych. To już bardziej elegancki nośnik treści reklamowych, cechujący się wysoką jakością wykonania;
- długopisy ekologiczne – ich korpus wykonywany jest z papieru lub drewna, zapewniających im trwałość użytkowania. Cieszą się dużą popularnością wśród firm z branży ekologicznej oraz wśród tych, którym zależy na zaakcentowaniu troski o środowisko naturalne, a troska ta wpisuje się w przyjazny wizerunek firmy;
- długopisy z końcówką do ekranów dotykowych – zakończone są one gumką, która pozwala na precyzyjne obsługiwanie urządzeń wyposażonych w ekrany dotykowe tak, by nie uległy one porysowaniu czy uszkodzeniu. Takie modele wybierane są przez firmy, chcące podkreślić swoją innowacyjność i połączyć ją z praktycznym podejściem;
- długopisy wielofunkcyjne – to już modele, pozwalające w zdecydowany sposób wyróżnić się w reklamie; posiadają one zegarki, kompasy, latarki LED, wskaźniki laserowe, przez co można je dopasować do profilu działania firmy, którą mają reklamować, lub do założeń kampanii reklamowej;
- inne modele – jeśli nasi Klienci zdecydują się na inne typy długopisów – na przykład z gumką stabilizującą uchwyt, z podstawkami, z elementami pływającymi, dołożymy wszelkich starań, by i na nich umieścić logo czy hasło reklamowe.
W przypadku każdego modelu istnieje możliwość wyboru: mechanizmu uruchamiania wkładu (wyciskany, przekręcany, ze skuwką), wkładu (jednorazowego lub wymiennego), koloru wkładu (granatowy, czarny lub na specjalne życzenie w innym kolorze).
Spersonalizowane długopisy to klasyczne gadżety reklamowe, które nie tracą swojej marketingowej nośności.
*
W poprzednim wpisie na naszym blogu pisaliśmy o reklamowym zastosowaniu kalendarzy – dowiesz się z niego, kiedy zainteresować się tą formą promocji: Sezon na kalendarze czas zacząć.