

Kubki firmowe pełnią często funkcję reklamową, stając się upominkami, które wręcza się klientom na konferencjach, targach, spotkaniach biznesowych lub pracownikom. W ten sposób stają się nośnikami pozytywnych emocji, które wiążą się z marką. Dzisiejsze możliwości nanoszenia grafik na rozmaite powierzchnie dają ogromne pole dla kreatywnych pomysłów. Kubki, które przygotowujemy dla naszych Klientów, zawsze zwracają uwagę:
- nieszablonowymi rozwiązaniami,
- doskonałą jakością nadruku,
- niekwestionowaną jakością wykonania.
Są więc estetyczne oraz funkcjonalne. Z doświadczenia wiemy, że służą nie tylko do podawania gorących napojów, ale też jako pojemniki na długopisy. Sprawdzą się również wtedy, kiedy będziemy chcieli ugościć naszych Klientów kawą lub herbatą w czasie biznesowego spotkania w firmie.
Różne kubki dla różnych klientów
Możemy wykonywać nadruki na kubkach o różnych kształtach, wielkościach, kolorach, co pozwala dopasować je do specyfiki firmy, którą będą reprezentować – mogą być spójne kolorystycznie z barwami w logo firmy czy kojarzyć się z estetyką danej branży. W zależności od projekty i właściwości fizycznych kubka, zadrukowywanie odbywa się w dostępnych technologiach:
- nadruku bezpośredniego,
- sublimacji,
- kalkowania ceramicznego.
Możliwe jest także wybarwienie kubka na dowolny kolor z palety Pantone – w ten sposób uzyskujemy barwy idealnie zgodne z kolorami firmowymi.
Marketingowa rola kubka
Kubek firmowy odgrywa sporą rolę w promocji marki:
- buduje pozytywny wizerunek firmy,
- zwiększa rozpoznawalność danej marki,
- zwiększa wiarygodność marki,
- podnosi zainteresowanie ofertą.
Nasze kubki towarzyszą swoim właścicielom w czasie wielu codziennych czynności w biurach i w domach, a przez to nieustannie przypominają im o firmach naszych Klientów, czyli budują świadomość istnienia marki.
Popularne pomysły na firmowe kubki
Zacznijmy od tego, że nie musimy wybierać tradycyjnych kubków, równie dobrze możemy wybrać filiżanki, co oznacza, że pierwszym wyróżnikiem będzie kształt – samego naczynia lub ucha. W dalszej kolejności możemy różnicować kolor – nadruk wykonamy i na białym naczyniu, i na kolorowym. Kolejna kwestia to materiał, z którego kubek jest wykonany – może być klasyczny ceramiczny, ale coraz częściej zamawiane są kubki termiczne, które sprawdzają się w czasie dojazdów do pracy czy wyjazdów, nie tylko służbowych. Ciekawie prezentują się także kubki termoaktywne, czyli takie, których wygląd zmienia się pod wpływem temperatury – na przykład pojawia się jakiś element lub zmienia się kolor.
Co umieszczamy na kubkach
W końcu najważniejszy element: treści grafiki umieszczonej na kubku – może to być:
- logo, logotyp,
- hasło reklamowe firmy,
- nazwa firmy,
- dane adresowe – telefon, adres strony internetowej,
- zdjęcie produktu z oferty.
W tym zakresie pozostawiamy naszym Klientom dużą dowolność. Chętnie realizujemy ich własne pomysły, ale też często podpowiadamy, co i jak ulepszyć, by uzyskać doskonałą jakość nadruku. Na kubki nanosimy projekty naszych Klientów lub te, które opracują oni we
współpracy z naszymi grafikami.
Jak przedłużyć żywotność kubka
Z użytkowego punktu widzenia dodajmy jeszcze, że większość drukowanych kubków może być okazjonalnie myta w zmywarce, należy jednak zastrzec, że przy częstszym myciu w ten sposób intensywne środki chemiczne mogą niekorzystnie wpłynąć na jakość nadruku.
*
W innym wpisie naszym firmowym blogu omawialiśmy sposoby urozmaicania poligraficznych materiałów reklamowych – zapraszamy do lektury tekstu 5 sposobów na urozmaicenie teczek.